Warsztaty stacjonarne, szkolenia on-line w czasie rzeczywistym, zajęcia hybrydowe (łączone):
- Dla kadry kierowniczej wyższego, średniego i niższego szczebla. Opracowuję i prowadzę projekty szkoleniowe, które ułatwiają menedżerom codzienne zarządzanie pracownikami, np. jak oceniać pracę i prowadzić rozmowy oceniające?, jak motywować?, jak prowadzić rozmowy coachingowe?, jak zarządzać przez cele?
- Komunikacja/obsługa Klienta z niepełnosprawnościami/szczególnymi potrzebami. Praktyczne warsztaty wpisujące się w realizację ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Dla instytucji budżetowych, które obowiązuje ta ustawa oraz dla wszystkich Firm, które chcą być przyjazne osobom z niepełnosprawnościami/ze szczególnymi potrzebami.
- Obsługa klienta. W obszarze budowania relacji z klientem szkolę w zakresie podnoszenia jakości obsługi klienta: jak poprzez wysoką jakość obsługi zwiększać rentowność?, bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta; radzenie sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta; pisemna obsługa reklamacji.
- Z zakresu umiejętności społecznych i osobistych dla pracowników różnych szczebli organizacji. Np. praca zespołowa, komunikacja i współpraca z innymi, zarządzanie czasem czy też zarządzanie stresem.
- Dla pracowników branży medycznej, np. komunikacja kliniczna; skuteczna obsługa pacjenta; profesjonalna i przyjazna pacjentowi rejestracja czy też jak komunikować się w trudnych sytuacjach z pacjentem? Więcej informacji znajdziesz na blogu: zadowolonypacjent.pl
- Trenerskie typu Train the Trainer. W ramach realizowanych projektów przygotowuję trenerów wewnętrznych do opracowywania i prowadzenia szkoleń metodami interaktywnymi. W ramach działań coachingowych diagnozuję aktualny poziom umiejętności trenerów i planuję działania podnoszące rozwój kompetencji.
Zapraszam do zapoznania się z opiniami uczestników szkoleń dla trenerów: opinie uczestników szkoleń.
- Z zakresu przekazywania wiedzy, prezentacji oraz prowadzenia spotkań. Przygotowuję specjalistów i kadrę kierowniczą do zadań związanych z różnego typu krótkimi wystąpieniami czy prezentacjami np. raportów dla Zarządu czy też prowadzenia krótkich sesji szkoleniowych.
Zobacz też informacje o: działaniach doradczych.