Doradzam w 4 obszarach związanych z podnoszeniem efektywności pracowników Firmy:
Formalna ocena pracy
- Pomagam w opracowywaniu i wdrażaniu systemów ocen (arkusze ocen, regulaminy, itd.)
- Opracowuję i organizuję działania informacyjne w ramach wdrażania formalnej oceny lub informowania o zmianach
- Analizuję funkcjonowanie systemu ocen w firmie i w razie potrzeb przeprojektowuję niefunkcjonalne systemy.
Budowanie efektywnej polityki szkoleniowo – rozwojowej
- Opracowuję narzędzia i badam potrzeby szkoleniowo – rozwojowe na różnych typach stanowisk
- Pomagam w tworzeniu rocznych planów szkoleniowych
- Uczestniczę w tworzeniu procedur, podnoszących efektywność realizowanych projektów szkoleniowo-rozwojowych
- Pomagam w tworzeniu i zarządzaniu zespołami trenerów wewnętrznych
- Opracowuję procedury i narzędzia oceny efektywności projektów szkoleniowych.
Tworzenie standardów obsługi klienta
- Opracowuję i wdrażam przyjazne klientowi procedury związane z telefoniczną i bezpośrednią obsługą klienta, a także obsługą reklamacji
- Analizuję funkcjonowanie istniejących rozwiązania i w razie potrzeby proponuję nowe elementy/zmiany/itd.
- Tworzę systemy oceny dotyczące jakości obsługi i przygotowuję szefów działów obsługi do ich używania i coachingu pracowników
Organizacja pracy i podnoszenie jakości obsługi pacjenta (projekty dla przychodni i szpitali) – więcej informacji znajdziesz na blogu: zadowolonypacjent.pl
- Projektuję i przeprowadzam telefoniczne badania “Tajemniczy Pacjent”
- Analizuję pracę stanowisk związanych z obsługą pacjenta (np. pracy rejestracji)
- Wdrażam “dobre praktyki” i procedury dotyczące komunikacji z pacjentem oraz komunikacji wewnętrznej (rejestracja – pielęgniarka – lekarz)
Zapraszam również do przejrzenia informacji o: usługach szkoleniowych.