Działania doradcze

Doradzam  w 4 obszarach związanych z podnoszeniem efektywności  pracowników Firmy:

Formalna ocena pracy

  • Pomagam w opracowywaniu i wdrażaniu systemów ocen  (arkusze ocen, regulaminy, itd.)
  • Opracowuję i organizuję działania informacyjne w ramach wdrażania formalnej oceny lub informowania o zmianach
  • Analizuję funkcjonowanie systemu ocen w firmie i w razie potrzeb przeprojektowuję niefunkcjonalne systemy.

Budowanie efektywnej polityki szkoleniowo – rozwojowej

  • Opracowuję narzędzia i badam potrzeby szkoleniowo – rozwojowe na różnych typach stanowisk
  • Pomagam w tworzeniu rocznych planów szkoleniowych
  • Uczestniczę w tworzeniu procedur, podnoszących  efektywność realizowanych projektów szkoleniowo-rozwojowych
  • Pomagam w tworzeniu i zarządzaniu zespołami trenerów wewnętrznych
  • Opracowuję procedury i narzędzia oceny efektywności projektów szkoleniowych.

Tworzenie standardów obsługi klienta

  • Opracowuję i wdrażam przyjazne klientowi procedury związane z telefoniczną i bezpośrednią obsługą klienta, a także obsługą reklamacji
  • Analizuję funkcjonowanie istniejących rozwiązania i w razie potrzeby proponuję nowe elementy/zmiany/itd.
  • Tworzę systemy oceny dotyczące jakości obsługi i przygotowuję szefów działów obsługi do ich używania i coachingu pracowników

Organizacja pracy i podnoszenie jakości obsługi pacjenta (projekty dla przychodni i szpitali) – więcej informacji znajdziesz na blogu: zadowolonypacjent.pl

  • Projektuję i przeprowadzam telefoniczne badania “Tajemniczy Pacjent”
  • Analizuję pracę stanowisk związanych z obsługą pacjenta (np. pracy rejestracji)
  • Wdrażam “dobre praktyki” i procedury dotyczące komunikacji z pacjentem oraz komunikacji wewnętrznej (rejestracja – pielęgniarka – lekarz)

Zapraszam również do przejrzenia informacji o: usługach szkoleniowych.