Przygotowuję i realizuję projekty szkoleniowe oraz doradzam firmom w zakresie podnoszenia efektywności pracowników.
Usługi szkoleniowe
- Dla kadry kierowniczej (ocena pracy, zarządzanie zespołem).
- W obszarze budowania relacji z klientem (obsługa klienta: bezpośrednia, telefoniczna i mailowa, obsługa reklamacji, obsługa klienta ze szczególnymi potrzebami/różnymi typami niepełnosprawności).
- Dla branży medycznej (komunikacja kliniczna, profesjonalna i przyjazna dla pacjenta rejestracja, pacjenci ze szczególnymi potrzebami).
- Trenerskie typu Train the Trainer.
- Z zakresu przekazywania wiedzy, prezentacji oraz prowadzenia spotkań.
- Z zakresu umiejętności społecznych i osobistych.
Działania doradcze
- Formalne, okresowe systemy ocen pracy (oparte o kompetencje i zarządzanie przez cele).
- Budowanie efektywnej polityki szkoleniowo-rozwojowej (np. projektów e-learnigowych).
- Tworzenie standardów obsługi klienta; procedur obsługi pacjenta – w przychodniach i szpitalach.