Usługi

Przygotowuję i realizuję projekty szkoleniowe oraz doradzam firmom  w zakresie podnoszenia efektywności pracowników.

Usługi szkoleniowe

  • Dla kadry kierowniczej (ocena pracy, zarządzanie zespołem).Usługi szkoleniowe
  • W obszarze budowania relacji z klientem (obsługa klienta: bezpośrednia, telefoniczna i mailowa, obsługa reklamacji, obsługa klienta ze szczególnymi potrzebami/różnymi typami niepełnosprawności).
  • Dla branży medycznej (komunikacja kliniczna, profesjonalna i przyjazna dla pacjenta rejestracja, pacjenci ze szczególnymi potrzebami).
  • Trenerskie typu Train the Trainer.
  • Z  zakresu przekazywania wiedzy, prezentacji oraz prowadzenia spotkań.
  • Z zakresu umiejętności społecznych i osobistych.

Usługi doradczeDziałania doradcze

  • Formalne, okresowe systemy ocen pracy (oparte o kompetencje  i zarządzanie przez cele).
  • Budowanie efektywnej polityki szkoleniowo-rozwojowej (np. projektów e-learnigowych).
  • Tworzenie standardów obsługi klienta; procedur obsługi pacjenta – w przychodniach i szpitalach.